onsdag 27 januari 2010

Trots vädret

så har det varit en härlig dag.
På körlektionen så gick det jätte bra, men det märktes att jag hade spänt mig pga snön.
Efter lektionen fick jag en jäkla huvudvärk som höll i sig ett bra tag.
Men det var det värt eftersom min körlärare så att nu är det kanske en lektion till och sen bokar vi uppkörning :D
Yay !

Hemma hos syster sen så var det lika mycket bus och gos med barnen som möjligt.
Vi fikade, pratade och hade det mysigt.
Känns alltid lika skönt att kunna komma till henne och öppna sitt hjärta om saker man tänker på osv.
Love you sis <3

Sedan när älskling hämtade mig så bar det av ut till Rottne för att titta på en lägenhet där.
Jag har alltid sagt att jag ALDRIG skulle kunna bo där.
Men jag har ändrat attityd pga att älsklings bror med familj bor där och dom gångerna vi varit där har jag fått en helt ny bild.
Så nu funderar vi på att kanske flytta ut dit, till en tvåa.
För vi  behöver faktiskt inte en trea.
Lägenheten vi tittade på var riktigt fin, men vi kommer kanske inte få plats med allt som vi har hemma just nu.
Vi gillade speciellt köket och badrummet :)
Men vi ska fundera på det ett tag innan vi bestämmer oss.

Imorgon så är det bara teoriplugg som gäller för hela slanten.
Syster kanske skulle komma ut en sväng hit också, vi får se.
Men nu ska jag krypa ner i sängen med en ny bok.

Ciao !




En bild tagen igår på mig och naomi
Synd att man inte kan vara lika socker söt som hon ^^