måndag 25 januari 2010

Super härlig helg !

Den här helgen har verkligen varit underbar :)
Speciellt lördagen då vi både köpte vår nya bil och sen festade med emelie och hennes kille.
Det kom lite mer folk också och det hela slutade med utgång.
Vi hoppas verkligen på fler sådana här kvällar och nästa gång så blir det nog här hemma som festen hamnar :)
Så tack emelie och alla andra som gjorde kvällen super härlig.

Igår så var vi ganska slitna dock ^^
Men vi tog oss ut till furuby och var ute med zeke i skogen, umgicks med mina svärföräldrar och åt en jätte god middag.
På kvällen när vi kom hem så klarade jag äntligen den sista delen i teorin.
Så underbart, och jag fick bara ett fel.

Idag så blir det att först övningsköra med pappa en stund, ska bland annat till apoteket och hämta ut mer medicin till Zeke.
När vi var hos doktorn i torsdags så la han ju till blodförtunnande medicin så den ska vi ge zeke morgon och kväll nu också.
Sen vi kl 14 så ska jag övningsköra på körskolan och efter det så ska jag bara hem och ta det lugnt tror jag :)

Men nu är det dags för frukost, ciao !




haha hittade en riktigt gammal bild på mig :P
Ni får ursäkta alla oldie bilder men har inte haft något sug att ta nya

1 kommentar:

Shark in boots sa...

Sv: Tack! :) hon är väldigt vacker min syster.