torsdag 28 januari 2010

Mycket som är på gång

Idag har jag mest tagit det lugnt här hemma.
Lillebror otto kom förbi en runda mitt på dagen, stackaren höll på att bli förkyld.
Hoppas verkligen att han inte smittar mig :P
Jag bjöd honom på lite te med honung så att han skulle få lite mindre ont i halsen.
Han var även snäll nog att hjälpa mig att plugga min körkortsteori.
Gjorde nyss testet och det klarade jag galant, yay ! :D
Tack snälla otto som hjälpte mig att förstå en del som jag tidigare hade svårt med.

När älskling kom hem så blev det att åka ut till Rottne idag igen och titta på en annan lägenhet.
Den här gången var det en trea, men den var inte lika fin som tvåan som vi tittade på igår.
Vi funderar mest på tvåan, och om vi flyttar så blir det nog dit.
Men då kommer vi få rensa en hel del bland våra saker, för det är en del som inte får plats.


Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite, har grymt ont i magen :/
Ciao !




Den här bilden tog jag i förrgår, efter att jag tagit självporträtten.

Inga kommentarer: