fredag 8 januari 2010

Soligt kallt väder

Just så är vädret idag.
När min älskling gick upp vid kl 8 så var det 20 minusgrader ute.
Usch, det är knappt så man vill sticka näsan utanför dörren ^^
Men vi gjorde det iaf och gick en super härlig runda i skogen med Zeke och Rambo.
Förbannade mig själv för att jag inte tog med kameran men dagen är ju inte slut än.
Så det blir nog att ta lite bilder senare kanske.

Nu hade jag tänkt sätta mig och pyssla lite med mina fotoalbum.
Det är det sköna med att inte vara hemma, man känner inte att man hela tiden har något att göra.
Tex disk, eller städa osv.
Utan man kan sätta sig ner och bara ha det lugnt och skönt med sin hobby.
Tobias är ute i garaget och ägnar sig åt sin hobby, bilar.

Om ett tag så ska vi åka ut till Risinge där hans farmor och farfar bor.
Vi måste hämta ved till ikväll, för just i vardagsrummet är det nästan alltid kallt.
Men det är rätt mysigt också eftersom man får en ursäkt att ha brasan tänd :)

Men nu ska jag kila, ciao !


En bild på mig och älskling, när vi var här i furuby på middag :)

Inga kommentarer: