tisdag 26 januari 2010

Bra dag

Igår var en riktigt bra dag.
All övningskörning gick bra, både med pappa och på bilskolan.
Efter övningskörningen så hälsade vi på morfar en liten stund på sitt nya boende.
Han verkade mycket piggare :)

När vi hade skjutsat hem mormor som också varit med hos morfar, så åkte nästan hela familjen och storhandlade.
Det såg rätt roligt ut.
Jag med en vagn till mig och tobias, mamma och pappa med sin vagn, ida med en vagn + naomi och otto&rebekah som också hade en vagn tror jag :P

En lång härlig dag men det var rätt skönt att komma hem sen också.
Vi hade en mysig kväll här hemma, jag och älskling <3

Idag så ska jag hem till syster och hälsa på.
Och kanske så ska jag övningsköra lite med pappa i eftermiddag, han visste inte om han hade tid.
Ska ta med kameran till syster och se om jag kan få några söta bilder på mina syskonbarn.
Men nu kom älsklingen hem på frukost, så måste gå.
Ciao !




Den första bilden som jag tog på honom när vi blivit tillsammans <3

Inga kommentarer: