torsdag 21 januari 2010

Besök hos doktorn

Det har varit en helt okej dag.
Har varit med Zeke på djursjukhuset bland annat.
Hjärtat såg om som sist dom tittade på det.
Dvs inte bra, men han fick lite mer medicin utskriven som ska underlätta för honom.
Och som doktorn sa till mig: Bara för att en hund har hjärtfel så behöver den inte vara "sjuk"
Den beskrivningen passar verkligen in på zeke.
Alla som träffat honom och vet att han har hjärtfel säger samma sak: Det skulle man aldrig gissa, han är ju så himla pigg och glad.
Det håller vi med om, och så länge som han mår bra så är vi nöjda.

Efter djursjukhuset så hämtade älsklingen oss och så bar det av till bilförsäljaren och skriva på papper om bilen :)
Så på lördag förmiddag ska vi hämta vår nya fina bil.
Ska ta bilder och lägga in sen så ni får se.

Men nu ska jag krypa ner i min säng, med en bra bok och bara njuta.

Ciao !




En av mina absoluta favorit bilder på Zeke, tagen av mig i höstas.
Världens finaste hund <3

Inga kommentarer: