tisdag 5 januari 2010

Lite nytt

Sådär ja nu blev det lite nytt utseende på bloggen :)
Jag bytte eftersom jag ville att mina bilder skulle synas mer i inläggen och jag var även lite trött på den gamla designen som jag haft ett tag nu.
När jag ändå var igång så passade jag på att göra en ny header som jag blev ganska nöjd med.
Enkel och passar mig.
Så i hope you like it ^^

Idag så ska jag bara vara hemma.
Måste packa och fixa lite eftersom vi imorgon flyttar ut till furuby där vi ska bo i mina svärföräldrars hus i en vecka.
Dom ska nämligen åka utomlands och ha det mysigt.
Jag är inte alls avundsjuk :P
Men vi åker ju till cypern i april så det är bara att vänta tills dess.

Jag hade även tänkt hinna med att plocka ner de flesta julsakerna, jobba lite med mina fotoalbum, ut och gå med zeke såklart och kanske städa lite.
Min lillebror otto och hans tjej ska bo här medans vi är i furuby så ska ju vara lite snyggt när dom kommer.

Men nu är det dags för frukost, jag gick ju upp för en timme sedan men sen fastnade jag vid datorn :P
Så nu kurrar magen och det är dags för lite mat.

Ciao !

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni får fanimej fixa högtalarna tills dess med :D