lördag 30 januari 2010

Då var det bestämt

Japp, nu är det klart.
Den första april så flyttar vi ut från lägenheten här i Öjaby och in i lägenheten i Rottne.
Känns fortfarande lite overkligt, men ändå skönt på nått sätt.
Vi kommer få mer pengar över varje månad och en marklägenhet har vi velat ha länge.
Så det kommer bli roligt :)

Vi måste redan börja planera lite och kolla runt vad som ska slängas osv.
Eftersom vårt "extra" rum där våra datorer finns är helt fullt med en massa saker.
En massa som ska slängas och en del som ska sparas.
Det har ju blivit lite av ett förråd.
Så ska se om jag kanske kunde börja på det jätte projektet snart.
Kommer ta en del tid, och eftersom vår hyresvärd har någon som vill komma och titta på lägenheten redan nu nästa vecka så vore det bra om det var lite snyggt och städat kanske.

Men nu känner jag att mitt huvud börjar dunka lite, så ska ta mig en huvudvärkstablett och vila lite.
Ciao !



En bild från när vi precis blivit klara med vårt sovrum efter vi flyttat in :)

3 kommentarer:

Modernism sa...

kul att ni hittat en lägenhet som passar er :D Önskar jag med kunde flytta asså XD

Petra sa...

Riktigt snygg tapet. :) En sådan skulle jag vilja ha som fondvägg i vårt sovrum och sedan skulle de andra väggarna vara lila. :)

jeppe sa...

Jonna om du har något som du tror jag vill ha så fåru gärna säga till ;D vet inte vad du har som du kanske ska slänga men vad som typ :p kan va bra o ha