torsdag 14 januari 2010

Ikväll blir det teori plugg

Ännu en torsdag är nu snart över.
Har varit en ganska trevlig sådan.
Jag åkte hem till syster och hälsade på innan min körlektion.
Alltid lika mysigt och trevligt att sitta och bara babbla.
Självklart ännu mysigare med en liten bebis i famnen :)

Körlektionen gick bra.
Märktes dock att jag inte kört på länge.
Så nu blir det att ligga i och köra mycket hemma.
Ska kolla med pappa om han har tid imorgon.

Efter körlektionen så åkte jag hem till syster igen som varit snäll och passat zeke.
På tal om den stackaren så slog han av en klo i trappan idag.
Men som tur var så blödde det inte så länge eller särskilt mycket.
Var iaf hemma hos syster tills älskling kom och hämtade oss.
Så nu kom vi precis hem allihop.

Tänker minsann sätta mig med teori böckerna nu direkt så att jag inte blir för trött med tanke på min sömnbrist :P

Ciao !







Någon av de här bilarna skulle det ju inte vara fel att åka omkring i sen när man äntligen tar sitt körkort :)

Inga kommentarer: