tisdag 19 januari 2010

Det blev inget

Näpp det blev inget av med den praktiken ja.
Man får väl försöka se det positiva, för nu vet jag ju iaf.
Så slipper jag tänka på det mer.
Får se om jag hittar en praktikplats hos nångon annan istället.
Och förhoppningsvis så kanske arbetsförmedlingen sköter det hela lite snyggare då.
Jaja, just nu håller jag på och lagar lite kvällsmat till oss.
Det blir falukorv i ugn <3 mumsigt !

Imorgon så ska jag försöka få med mig pappa ut och övningsköra igen.
Har ju bokade körlektioner nästa vecka och då vill jag att det ska gå bättre än det gjorde sist.
Måste hitta tillbaka till rutinen.
Blir en extra rolig eftermiddag imorgon också efter vi ska till småländska bil och kolla på en saab som vi kanske ska köpa :D
Skulle vara så UNDERBART att ha en bil som man kan lita på.
Istället för den gamla vi har nu.
Jaja. vi får väl se hur det blir :)

Men nu måste jag springa tillbaka till maten, ciao !










2 kommentarer:

Shark in boots sa...

arbetsförmedlingen sköter väl saker och ting inget vidare alls, synd att de ska finnas så förbaskat dåligt med jobb. :/

Modernism sa...

Arbetsförmedlingen har ingen aning om vad dem håller på med ><

Haha älskar bilden XD