tisdag 17 november 2009

Sova tajm

Egentligen så brukar jag sova såhär dags, men eftersom jag både förra veckan och den här veckan har haft problem med att somna så sitter jag här.
Ska hoppa ner i sängen och försöka somna snart.
Ville inte ligga och vrida och vända på mig i flera timmar så satte mig här en stund.
Lite tråk att älskling somnar ifrån mig bara.

Imorgon så händer det inget särskilt.
Jag ska försöka organisera lite bland allt som ligger och skräpar här hemma.
Vi har typ en miljon saker som vi inte vet vart vi ska ha det eller som borde slängas.
Så vi får väl se om jag orkar med det jätte projektet imorgon.
Det blir såklart teori plugg, träna med vovven, ut o gå med samma vovve, glo på tv m.m
Ska ladda kameran också och se om det inte kan bli några roliga bilder med.


Iaf sov så gott !

Ciao !

Inga kommentarer: