torsdag 19 november 2009

Get up

Yes, nu är jag vaken men fortfarande sjukt trött :P
Sitter här vid datorn och gäspar.
Gick väl upp för en halvtimme sedan och sen satt jag i soffan ett tag innan jag släpade mig in hit.
Haha ^^
Måste försöka vakna till nu.
Ska strax få i mig lite mat och börja göra mig iordning för dagen.
Måste plocka undan lite i vardagsrummet också eftersom pappa och syster kommer med hyllan sen.
Eftersom det kräver montering på den så behöver vi lite plats till det.
Jag håller tummarna för att det kommer bli lika snyggt som jag hoppats :)

Nu när vi har börjat få det så fint i vardagsrummet så blir jag så himla sugen på att börja fixa med dom andra rummen också.
Men det är bäst att ta det lugnt och bli klar med ett rum i taget.
Så nästa projekt får väl bli sovrummet tror jag.
Kanske blir en hem&inredningsblogg av min annars vardagslivsblogg ;)


Ciao !



En morgonpuss om dagen gör mig lycklig tills du kommer hem till mig igen <3

Inga kommentarer: