tisdag 24 november 2009

Gäääääsp

Alltså det är helt galet hur trött jag är.
Får verkligen slita upp mig själv ur sängen på morgnarna.
Även om jag inte måste gå upp eftersom jag är arbetslös så vill jag inte falla in i att vara uppe sen och sova länge får när jag väl får ett jobb sen så skulle det bli ett helvete.
På tal om jobb så kanske jag kommer få jobba lite nu snart ändå.
Men ifall det skulle vara så måste jag tacka nej till min praktikplats.
Får bara hoppas på att dom förstår att jag behöver pengarna från jobbet bättre än erfarenheten hos dom.
Men vet ju inget säkert än iaf.

Idag så ska jag försöka att mest vara hemma och bara ta det lugnt eftersom jag känner mig lite risig.
Ska kolla med mamma bara om vi kan åka ner till davidssonstrafikskola så att jag kan ordna lite mer med teorin.
Jag fick godkänt på ännu en del igår så det känns väldigt bra.
Kommer närmare och närmare mitt körkort.
Men nu ska jag äta lite frukost och försöka vakna till ^^



Såhär ser man ut nyvaken ^^ haha

Inga kommentarer: