måndag 16 november 2009

Produktiv dag

Känner mig ganska nöjd med dagen som varit faktiskt.
Har hunnit med en hel del.
Jag skrev en lista igår på vad jag skulle försöka hinna med (av någon konstig anledning hinner jag med mer då) och jag blev klar med nästan alla punkterna :)
Det som jag inte hann med idag det ska jag fixa imorgon istället.
Men iaf så har jag varit ute med pappa och övningskört lite, vi var bland annat hos polisen och hämtade mitt pass.
Mitt ID kort går ut nu den 29:e så det var verkligen på tiden att jag skaffade mitt pass.
Hoppas ju iofs på att jag ska kunna använda ett körkort som ID snart ^^
Men så länge blir det passet och behöver ju det när vi åker till Cypern i vår.
Resten av dagen har jag tvättat flera maskiner tvätt här hemma, klippt klorna på mina små djur, pluggat körkorts teori, varit ute med vovven ett par gånger och lagat mat.
Haha så nu känner jag mig rätt trött faktiskt.
Ska nog slänga mig i soffan och mysa med min älskling en stund.

Ciao !

Inga kommentarer: