onsdag 18 november 2009

So you think you can dance

Det underbara programmet har vi tittat lite smått på nu innan vi ska krypa ner o sussa.
Känner mig ganska trött och hängig så det ska bli skönt.

Imorgon så kommer pappa hit med lite möbler som jag och älskling har fått av min snälla syster.
Hon har köpt nytt och tänkte slänga en "bokhylla" eller vad man ska kalla den.
Men då ryckte jag in och sa att den nog skulle passa jätte fint i vårt vardagsrum.
Så vi får se hur det blir imorgon när vi har fått upp den och tryckt in det vi ska ha där.
Känns som att det är en stor bit framåt när det gäller att bli klara med vardagsrummet.
Jag måste verkligen ta kort där någon dag, det har ju hänt så sjukt mycket sen vi flyttade in.
Man kan knappt tro att det är samma rum :)
Men nu är det dags för sängen känner jag.


Ciao !

Inga kommentarer: