måndag 23 november 2009

Home again

Yes nu är vi hemma och lilla rambo har även han åkt hem igen.
Känns skönt med att snart slänga sig i soffan och bara chilla.
Måste ju dock laga mat först och sen plugga lite teori men sen är det absolut soffa tajm.
Fick hem mina "väggtexter" idag med :D
Så får se om vi hinner få upp dom på väggen innan vi ska sussa.

Dagen har ju iaf som sagt spenderats med mamma och lillebror otto.
Vi har varit ute med vovvarna en hel del, pratat och haft det allmänt trevligt.
Var även iväg en runda med bilen eftersom lillebror behövde ordna med lite papper hos sitt "juljobb"
Han ska jobba hos posten som jag gjorde förra året.
När vi ändå var iväg så blev det en runda till netto där jag köpte lite ingredienser (älskar ju att baka) och vi var på jysk också där jag hittade massor av fint men fick nöja mig med tre små tavlor :)
Ska ta kort och lägga upp här i bloggen när dom sitter på väggen sen ^^

Men nu måste jag gå, matlagning väntar !



Inga kommentarer: