söndag 22 november 2009

Det blev inte mycket uppdatering igår

Detta eftersom vi var borta det mesta av dagen.
Vi åkte och mötte upp mamma eftersom hon ville ha med oss på lillebror jespers innebandy match.
Det var en super bra match och haif vann såklart ! :)
Lillebror var jätte duktig, gjorde två mål och spelade i övrigt riktigt bra.

Sedan när vi skulle åka hem så fick vi med oss min andra lillebror Otto och hans flickvän.
Vi köpte lite mat och fixade till en otroligt god middag, potatisgratäng, kött och sallad.
Efter den måltiden var vi alla ganska trötta så vi spenderade tiden i soffan, gick en liten promenad med Zeke och tillslut så skjutsade vi hem dom innan beck skulle börja.

Sedan så var det bara jag och min älskling som myste i soffan resten av kvällen :)

Men nu skriker han på mig att det är dags för frukost så jag skriver mer senare idag !

Ciao !

Inga kommentarer: