tisdag 24 november 2009

Ännu en härlig måltid med min babe

Idag så var det min fina pojkvän som stod för matlagningen.
Det blev potatisgratäng (som han för övrigt är bäst på !) och korv.
Så nu sitter jag här, super duper mätt och nöjd.
Funderar på att sätta mig och fixa med mitt hemmagjorda fotoalbum.
Har bara gjort ett par sidor än så har en hel del bilder som ska klistras in.

Lillebror har annars hållit mig sällskap idag.
Vi har kollat på tv, klistrat upp en av väggdekorationerna, pratat en del, varit ute med vovvarna (wilma var också här) och haft det trevligt.
Alltid skönt när man har någon här som ger mig lite sällskap.

Eftersom det trillar in lite pengar imorgon så blir det antagligen en tripp till Ikea i helgen.
Syster med min lilla systerdotter ska också följa med.
Sen får vi se om det blir att jag får övningsköra dit och att mamma följer med eller om det blir älskling som kör.
Kommer hur som helst bli galet roligt.
Eftersom vi åker till Ikea i Kalmar så ska jag även passa på att kika in hos Change där jag köper mina bh:ar (eftersom min storlek inte finns hos hm osv) och se om jag hittar några fina.

Men nu ska jag slita mig från datorn och springa och pussa på min älskling <3




De finaste bilderna är alltid på oss två tillsammans <3
Jag älskar dig

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på er :)
dom snyggaste vilderna är när jag är i tobias brillor ;)