måndag 30 november 2009

Slut på helgen

Det har varit en helg med blandade känslor och upplevelser.
I fredags när älskling kom hem så mådde inte jag bra.
Hade huvudvärk och kände mig febrig och hängig.
Så vi satt i soffan och myste det mesta av kvällen.

I lördags så gav vi oss av till ikea på morgonen.
Syster och lilla naomi följde också med.
På ikea hittade vi massor av fina saker som fick följa med oss hem.
Blev lite dyrare än vi hade tänkt oss men skillnaden som det gjorde i lägenheten är galen.
Så vi är jätte nöjda med inköpen.
Jag hade dock en sån jäkla träningsvärk i armarna igår så jag trodde jag skulle gå av.
Detta eftersom lilla naomi inte ville sitta i sin vagn på ikea så jag bärde henne ganska mycket av tiden vi var där.
Jag menar vem kan motstå en söt bebis som skriker ?
Inte jag iaf :)

Efter ikea så åkte vi bort till ett köpcenter som heter giraffen.
Eftersom att Change där jag köper mina bh:ar ligger där.
Det blev fyra stycken fina som fick följa med mig hem.
När vi var klara med all shopping så åt vi lite innan resan hem.

När vi kom hem så hade vi bestämt en myskväll med lillebror otto och hans flickvän.
Vi åt god mat, plockade upp massor av sakerna från ikea (dom var ju nyfikna såklart ^^) och sen tittade vi på beck.
Det var en helt lagom kväll för mig eftersom jag fortfarande kände mig lite hängig osv.

Igår så hade vi en slapp dag.
Vi åkte till hemmakväll och köpte några filmer.
Sedan bar det av till ica och köpa lite som saknades i kylen.
Väl hemma igen på eftermiddagen så drabbades jag av det värsta migränanfallet som jag någonsin haft.
Jag kan inte beskriva hur hemskt det är.
Man har så ont att man inte kan tänka klart och är helt frustrerad för att inget hjälper mot smärtan.
Efter kanske 3 timmar av lidande och kräkningar så började det att domna bort.
Min underbara och fantastiska pojkvän fanns där hela tiden och tog hand om mig så gott han kunde.
Du betyder så otroligt mycket för mig älskling <3
Kvällen slutade med film och mys i soffan.

Så idag är jag fortfarande ganska trött.
Ska försöka att ta det rätt lugnt.
Men nu ska jag äta lite frukost hade jag tänkt mig.
Ciao !




Världens bästa och finaste <3

Inga kommentarer: