onsdag 23 juni 2010

20100623

Nu har det gått några dagar igen.
Zekes undersökning på djursjukhuset i måndags gick bra.
Veterinären trodde att han har en foder allergi.
Så vi fick köpa ett nytt foder som är det enda han får äta i ca 6 till 8 veckor.
Väldigt tråkigt för honom, men jag hoppas att han hellre slutar klia sig än äter en massa godis.

Idag så har jag farit runt en hel del.
Det började med att jag i morse åkte hem till mamma och resten av familjen.
Rebekah ottos snälla flickvän fyller nämligen 20 år idag.
Grattis ! :)
Så jag var där och bakade en chokladkaka till henne som en present ifrån mig och älsklingen.

Efter firandet så åkte jag hem till min underbara emeluska.
Vi bestämde oss för att åka ut till Moheda och köra lite fyrhjuling.
Älsklingen jobbar ju där ute och han har velat köra fyrhjuling länge så det passade perfekt.
Så vi hade en super rolig stund där ute och alla provade på att köra.
Till och med jag ;)

När vi sedan började bli hungriga så tog vi snabbt bilen hem till emelie och robin.
Där blev det en bit mat och en del skratt innan jag och älsklingen åkte hem.

Så nu sitter vi här, ganska trötta men väldigt nöjda med dagen :)

Imorgon sticker jag och emelie till Ikea, ut på nya äventyr !

Ciao !


Världens bästa älskling <3

2 kommentarer:

Rebekah sa...

Snälla Jonna uppdatera din blogg :D♥

KindbladarN sa...

Blogga mer din kossa :O !
å kommentera min ffs ^^