tisdag 1 juni 2010

Ändrade planer

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig när jag skrev mitt förra inlägg :P
När jag skulle börja med förberedelserna inför lunchen så pang !
Jag fick en hemsk huvudvärk, illamående och skakade.
Riktigt obehagligt.
Så jag fick gå och lägga mig.
Låg i sängen under hela tiden som älsklingen var hemma :(
Jätte tråkigt.
Blev ett par timmar i sängen men tillslut kände jag mig lite bättre och gick upp.
Min lilla vovve behövde ut och gå och efter en promenad med honom i den friska luften så kändes det ännu bättre.
Men det känns i kroppen att jag inte riktigt är i balans och inte mår så bra.
Illamåendet och huvudvärken är iaf borta och det är det viktigaste :)

Nu kommer snart älsklingen hem och vi ska in till växjö och hämta ut ett paket som han beställt.
Sedan blir det hem igen och fixa lite middag osv.
Får se om vi kanske ger oss ut och går en lång promenad och kanske till och med springer lite sen.
Beror helt på hur jag mår.
Men nu ska jag vila lite tills han kommer hem.

Ciao !

Inga kommentarer: