onsdag 2 juni 2010

Underbar dag

Idag har jag haft en riktigt bra dag :)
Den började med lite jobb på förmiddagen.
Sedan bar det av hem till emelie en stund som föreslog att vi skulle åka till hissö och låta vovvarna bada.
Det tyckte jag lät som en super bra idé eftersom det har varit jätte varmt och soligt idag.
Vovvarna hade roligt ute på hissö och efter en stund så åkte vi vidare till mamma på lite fika i solen.

Lunch blev det lite senare tillsammans med emelies mamma.
Snälla emelie var gullig och bjöd mig på maten.
Så det var en trevlig liten pratstund med mumsig mat.

Till sist när vi var mätta och glada så begav vi oss ut till moheda där emelies mamma har sina hästar.
Jag fick titta på lite när emelie red en härlig häst och sedan fick även jag prova :)
Det var säkert 10 år minst sedan jag satt på en häst och kan tala om att det var riktigt häftigt.
Vi bestämde att vi måste göra om det snart igen !
Så nu tackar jag min underbara bästa vän för en perfekt dag <3

Ciao !

Inga kommentarer: