söndag 13 juni 2010

Hairspray

Här sitter jag i soffan och myser med filmen hairspray på tv:n.
Har haft en underbar helg tillsammans med älskling.
Vi har tagit det lugnt och njutit av att vara tillsammans.
Imorgon så åker han ju tyvärr till Danmark för att jobba där i stort sett hela veckan.
Tycker inte om att sova själv här hemma plus att jag saknar honom så hemskt mycket när han är borta :(
Funderar på att kanske sova en eller två nätter hemma hos mamma och pappa.
Får se lite om jag pallar med så mycket familj tid nu när man är van att annars kunna åka hem när man tröttnar på tex pappa eller småbröder :P
Men vi får väl se hur det blir.

Det var ju ett tag sen jag skrev i bloggen och det har hänt lite spännande saker :)
I veckan så bokade jag nämligen ett datum för vårt bröllop i gårdsby kyrka.
Så om allting går som planerat kommer jag och min underbara fästman gifta oss på midsommarafton nästa år <3
Känns helt overkligt ^^
Ska försöka fortsätta uppdatera lite mer regelbundet nu eftersom det lär hända en hel del angående bröllopet  osv.

Men nu ska jag mysa vidare med min älskling :)
Ciao !

1 kommentar:

martina sa...

Åå gifta er :) Grattis, vad mysigt :)