måndag 21 juni 2010

Härlig helg

Älsklingen kom hem i torsdagskväll.
I fredags så blev det en tur på stan, grillning på kvällen med lillebror Otto och hans flickvän.

Lördagen spenderade vi ute i furuby hos svärföräldrarna.
Vi städade ur bilen, som har behövts göras ett tag och sen tittade vi på kronprinsessans bröllop.
På kvällen så tog vi en tur ut till älsklingens kompis Rasmus ute i Ingelstad.
Där blev det lite grillning, och killarna drack några öl.
Jag som körde blev ju lite trött efter ett tag men det var en trevlig kväll :)

Igår så höll vi oss faktiskt hemma hela dagen.
Vi fick lite gjort här hemma så det var skönt.
Kvällen blev lite roligare när svärföräldrarna kom på besök.
Vi åt pizza, pratade och såg lite på tv.

Idag är det en hel del som ska hinnas med.
Först och främst ska jag snart till jobbet.
Efter det så ska jag med Zeke till djursjukhuset för en undersökning.
Och till sist så ska jag på ett informationsmöte på arbetsförmedlingen.
Så nu är det bäst att jag skyndar mig iväg.

Ciao !

Inga kommentarer: