torsdag 1 juli 2010

Klagomål

haha jaha nu har man fått klagomål på att jag uppdaterar för sällan.
Kanske skulle uppdatera mer om jag fick lite respons på det jag skriver ;)
Iaf så har snart ännu en vecka gått och helgen finns där precis bakom hörnet.
Och i helgen så kanske det blir en resa till Halmstad över dagen med familjen och älsklingen såklart.
Eftersom det ska bli så galet vackert väder så vore det ju skönt att kunna bada lite och ligga på en strand i solen.
Då passar väl Halmstad nästan bäst ? :)

Vi ska även fira syster ida i helgen eftersom hon har fyllt år.
Grattis på dig fina syster <3

Idag så har jag varit hemma hos mamma och pappa mest.
Vi har gått ut med hundarna, ätit jordgubbar och så åkte jag och ottos flickvän Rebekah och shoppade lite.
Jag köpte en del skönhetsprodukter, som tex: bodyscrub och lotion till mina ben som alltid är så torra.
Vi var även en stund i en secondhand affär och jag hittade ett par miss sixty jeans som satt jätte fint på mig och en helt UNDERBAR klänning som jag faktiskt funderar på att ha som min bröllopsklänning.
Ska visa den för älsklingen och höra hans åsikt och sådär men den var så fin !
Nu ska jag ut och gå en runda med min lilla vovve och sen vänta på älskling som ska komma hit.

Ciao !

4 kommentarer:

Kindbladarn sa...

Keep up the goood work nu :)
å lätt , Halmstad på lördag blir pefa som faen ;D

martina sa...

halmstad är SOMMAR :) åker dit idag o hem på söndag :)

rebekah sa...

Den klänningen var så vacker på dig :)

rebekah sa...

Den klänningen var så vacker på dig :)