torsdag 17 juni 2010

Hemma hos föräldrarna




Inatt kommer jag sova gott, för det har varit en tuff dag för mig psykiskt. Började som sagt med lite jobb och sen efter en stund hemma hos mamma och pappa, var det dags för möte med den eventuella praktikplatsen.
Det var ett positivt möte och jag kan absolut tänka mig att praktisera där.
Dom skulle höra av sig när de hade pratat igenom det.

Ringde även till ännu en praktikplats, som hundskötare !
Hade ju varit helt fantastiskt om jag fick praktisera som det.
För det är ju något som jag alltid har velat, jobba med djur :)
Men även dom skulle prata igenom det och sedan höra av sig till mig.
Känns ju iaf som att det händer lite nu, tidigare har allting bara stått stilla.

Just nu är jag hemma hos föräldrarna igen.
Kände att jag inte pallade sitta hemma med tv:n som sällskap.
Har ju såklart mina underbara djur också, men dom är inte så pratglada ^^
Så snart ska jag krypa ner på min madrass och sussa hade jag tänkt.
Får se om det blir så dock, eftersom jag ska sova på golvet i vardagsrummet och tv:n där är flitigt använd.
Men det blir nog bra, imorgon kommer iaf äntligen min älskling hem.
Saknar honom !

Nu orkar jag inte skriva mer, *gäsp*
Ciao !

Inga kommentarer: