torsdag 16 september 2010

Tattoo

Åh vad jag är sugen på att tatuera mig nu !
Har velat göra det länge, och har ett antal som jag vill få gjorda.
Jag har ju två tatueringar sen tidigare och som dom säger så blir man beroende av att göra fler ^^
Det motiv som jag vill göra nästa gång som jag tatuerar mig är en hyllning till min morfar.
Blommor och annat dekorativt runt en text som ska vara "memories live forever"
Längtar efter dagen när den sitter på min axel där jag har tänkt ha den.
Har nu suttit och tittat på både tatuerare och i olika gallerier efter inspiration.
Jag hittade en duktig tatuerare i Göteborg som jag tror jag ska boka tid hos, en kvinna som ritar orginal tatueringar så att man vet att den tatueringen man får är den enda i sitt slag.
Ska be min lillebrors flickvän som bor i Göteborg att kolla upp lite med väntetider,priser m.m
Men hoppas på att en tatuering finns i den inte alltför avlägsna framtiden ^^


Här är en bild på hur jag vill ha det ungefär.
Jag gillar alla detaljer och ändå är den är ganska enkel.
Den här bilden skulle jag kunna ta med för att förklara hur jag vill ha det plus texten då.
Bilden är tagen från google.

Inga kommentarer: