onsdag 15 september 2010

Dumma arbetsförmedlingen

Suck, man slutar ju aldrig att förvånas över arbetsförmedlingen :/
Självklart så var dom som jag skulle prata med idag inte där.
Men imorgon kl 10 så var jag välkommen tillbaka.
Tyvärr så ska jag ju inte in till stan imorgon men tack iaf.
Grr.. va sur jag blir.
Plus att det skulle ösregna när jag gick tillbaka till bilen.
Men nu är jag hemma hos föräldrarna en stund innan jag ska köra hem.

Ikväll blir det besök hemma hos älsklingens farmor och farfar.
Min älskade mormor ska följa med hon också :)
Dom är ju faktiskt bekanta.
Lite roligt att mina morföräldrar och älsklingens farföräldrar kände varandra innan vi ens hade träffats.
Världen är bra liten.
Men nu måste jag nog springa ut med min varghund på en promenad.
Ciao !

Inga kommentarer: