onsdag 15 september 2010

Hemma efter en trevlig kväll

Nu är vi hemma igen efter en härlig kväll ute i Risinge hos älsklingens farföräldrar.
Det bjöds på både kakor och lite tårta så nu känner man sig lagom nyttig :P
Haha, så det är väl tur att vi ska börja på lchf diet nästa vecka.
Vi ska även ut och röra på oss mycket mer.
Ska försöka hålla igång med att gå minst en timme varje dag.
Lchf dieten innbär ju även att jag endast får dricka vatten och det kommer bli en sjukt stor utmaning för mig.
Men det ska nog gå och jag har ju min älskling som stöttar mig :)

Just nu sitter vi här i soffan och tittar på arga snickaren, ett av våra favorit program.
Men det är strax slut och då ska vi se på utfrågningen av de rödgröna.
Ska bli intressant efter att ha sett alliansen igår.
Kanske ändrar mig när det gäller vad jag ska rösta på, man vet aldrig ;)

Ciao !


En bild tagen för ett par veckor sedan på en promenad med zeke.

Inga kommentarer: