fredag 17 september 2010

Tänk vad mycket man utvecklas

I veckan har jag kört mycket bil inne i stan.
I centrum där det är riktigt mycket trafik, människor, cyklar m.m som distraherar.
För någon dag sedan så slog det mig hur mycket jag har utvecklats sen jag tog mitt körkort.
Tidigare när jag körde inne i stan så blev jag nervös, svettig och fick nästan lite panik känslor.
Men nu går det hur bra som helst och jag hanterar även den jobbigaste situationen utan att det känns svårt.
Det är väldigt roligt när man överraskar sig själv och man känner den stolta känslan i hjärtat.
Jag vet en person som absolut är väldigt stolt över mig och jag önskar att jag kunde berätta det här för honom.
Men jag vet att han finns där i mitt hjärta och att han ser ner på mig från himlen.
Att ta mitt körkort har gett mig en starkare självkänsla och är något av det jobbigaste men ändå det bästa jag gjort.

2 kommentarer:

Shark in boots sa...

You go girrrrl! (: Snart ska jag försöka mig på ett körkort också.

Rebekah sa...

Har alltid tyckt att du kört bra :D