fredag 2 juli 2010

20100702

Har haft en härlig dag idag.
Först blev det ett besök hemma hos mamma och pappa.
Efter det så pyste jag hem till syster och stannade där tills älsklingen slutade.
Var mysigt att gosa med dom små busungarna, var länge sen sist.

Nu kom jag hem för ett tag sen och vi ska snart iväg igen för att lämna zeke ute i furuby.
Vi ska ju nämligen till Halmstad imorgon och då kan ju han inte följa med.
Det är bestämt att bilarna ska rulla mot Halmstad kl 07:30 så det är bättre att zeke sover i furuby inatt.
Kommer sakna min lilla varg massor, men han trivs ju så bra i furuby och kan springa i trädgården hur mycket han vill.
Vi ska steka på stranden imorgon, hela kindbladar klanen.
Det kommer vara: mamma,pappa,otto,rebekah,jesper,jespers kompis micke,ida,robban,mateo,naomi,älsklingen och jag ^^
Ska bli väldigt roligt, kanske till och med tar mig ett dopp eftersom det tydligen ska bli ca 30 grader imorgon.

Men nu ska vi pysa iväg med vår vovve <3

Ciao !

2 kommentarer:

Kindbladarn sa...

Du glömde skriva att Jonas kommer också ju :)

rebekah sa...

inte lite människor som ska dit haha :D Kommer nog bli superkul!