torsdag 8 juli 2010

20100708

Mums för mat !
Älsklingen och jag har precis ätit kycklingfilé med sallad.
Helt otroligt gott :)
Så nu när jag sitter här i soffan mätt och nöjd så tänkte jag uppdatera lite om min dag.

Jag var först och främst på mitt sommarjobb för att få lite info.
Börjar ju jobba där på måndag, känns segt nu när älsklingen äntligen får semester.
Men det är som det är.
Efter mötet där så åkte jag hem till mamma och pappa en stund.
Dom var snälla och passade zeke medan jag var iväg.

Innan jag pyste hem till rottne igen så hälsade jag på hos mormor.
Vi hade det jätte trevligt och pratade i två timmar om allt möjligt.
Måste hälsa på henne oftare, lilla mormor <3

Väl hemma igen så städade jag en del.
Nu är det bara golven kvar som ska tas.
Känns skönt :)

Senare så ska jag och älsklingen ut och jogga en lång runda.
Känns så skönt, behöver ut och röra på mig.
Men nu ska jag vila lite innan jag städar det sista här hemma.
Ciao !


En oldie bild

Inga kommentarer: