måndag 5 juli 2010

Halmstad m.m

Blä nu är det måndag igen.
Såhär dags nästa vecka så börjar jag på mitt sommarjobb.
Segt, men härligt att dra in lite pengar.

Helgen har iaf varit underbar.
Dagen i Halmstad blev bättre än förväntat till och med :)
Första överraskningen var att min farbror Jonas mötte upp oss.
Var länge sedan jag träffade honom så det var roligt.
Det blev mycket sol, bad, lekar och trevliga samtal.
Fick en ganska fin bränna, och det är aldrig fel.
Har dock en hel del kvar innan mina ben är lika bruna som mina armar.

Igår så var vi hemma hos älsklingens föräldrar i furuby.
Älsklingen var väldigt duktig och tvättade bilen trots den otroliga hettan.
Jag tog tillfället i akt och solade ännu mer.
Vi var även iväg två gånger och badade med zeke.

På vägen hem så stannade älsklingen och jag på kyrkogården där morfar ligger.
Vi hade med oss lite fika och myste där ett tag.

Nu ska jag snart iväg till jobbet.
Ska bara få i mig lite frukost först.
Det kommer komma lite bilder från helgen någon gång under dagen.
Dock inga från halmstad eftersom jag inte orkade ta med kameran dit.

Ciao !

1 kommentar:

Rebekah sa...

Halmstad måste göras om :)