onsdag 14 juli 2010

Halsfluss

Det har inte blivit något skrivet i bloggen på ett tag nu.
I måndags så jobbade jag iaf min första dag på sommarjobbet.
Det var super varmt och kvavt hela dagen.
När jag åkte hem i bilen så kände jag hur jag mådde sämre och sämre.
Väl hemma så bröt min kropp ihop.
Jag fick super hög feber, huvudvärk,yrsel och illamående.
Efter ett par timmar så kändes det lite bättre och jag somnade.
Nästa dag så vaknade jag och mådde lika dåligt som dagen innan.
Mådde fruktansvärt hela dagen.
Idag ringde jag till vårdcentralen och de trodde att jag har halsfluss eftersom jag har jätte ont i halsen + det andra.
Så nu ska jag vila resten av veckan.
Kul att jag hann jobba en dag på första veckan av mitt sommarjobb.
Men jag får jobba hårdare mina andra fyra veckor.
Nu ska jag krypa ner i soffan igen.
Mår inte alls bra :(

2 kommentarer:

Rebekah sa...

Krya♥

Sandra sa...

Åh tack! Du är så himla söt, hoppas du kryar på dig, så du är frisk om.. en minut typ? Går det? Haha! Kram