torsdag 4 februari 2010

Svårt att vakna till

Fy så trött jag är.
Men det är väl förkylningen som fortfarande spökar.
Var tvungen att dra mig upp ur sängen lite tidigare idag eftersom jag ska hem till mamma och pappa.
Här även städat lite och plockat iordning här hemma.
Det är någon som ska komma och titta på lägenheten idag och då kände jag att jag helst inte vill vara hemma.
Både för min skull och för den som ska titta på lägenheten.
Jag menar när personen som bor i lägenheten är hemma så kanske man inte vågar fråga vissa saker eller påpeka något som man annar skulle ha gjort.
Så ne, idag flyttar jag hem till mamma och pappa över dagen med zeke.
Tråkigt nog så kommer ingen vara hemma.
Både mamma och pappa jobbar, jesper går i skolan och otto ska till göteborg och hämta rebekah.
Men jag har ju zeke och wilma som håller mig sällskap iaf :)

Men dagen blir väl lugn som hela veckan varit pga sjukdom.
Jag är ju bättre, men känner mig trött, är fortfarande lite täppt och då och då smyger sig febern på mig.
Ska verkligen försöka bli bättre till helgen för då är det nämligen planerat för fest här hemma.
Vi tänkte att vi skulle festa till det ordentligen här hemma en sista gång innan vi flyttar.
Och om allt blir som vi tänkt oss så kommer vi få hur roligt som helst.
Men nu ska jag få i mig lite frukost.
Ciao !

Har ju som sagt inte så många bilder på älsklings dator så ni får nöja er med de här :)
Världens sötaste zeke varg <3

1 kommentar:

Modernism sa...

Den bilden är så otroligt söt :)