fredag 26 februari 2010

ÄNTLIGEN ! :D

Yes !
Idag kl 10:45 så tog jag mitt efterlängtade körkort :)
Känns sjukt underbart.
Lillebror Otto kom förbi körskolan med bilen så jag fick köra hem till mamma och pappa.
Efter det så åkte mamma och jag förbi mormor som gratulerade och sen körde jag mamma till jobbet.
Och tillslut för första gången så körde jag vår fina bil hem.
Visst det var lite läskigt men härligt på samma gång.
Men allting gick bra och nu sitter jag här hemma och fattar fortfarande knappt att jag har körkort.
Allt slit är över och nu är det bara att njuta.
Den här dagen kommer jag minnas länge.

Vill också passa på och tacka alla underbara människor som har hjälpt mig på vägen.
Mina älskade föräldrar som övningskört med mig dag in och dag ut.
Ni är så snälla som ställt upp så mycket för mig.
Tack mina fantastiska morföräldrar som ställt upp med både pengar och stöd.
Älskade morfar jag hoppas verkligen att du ser ner och är stolt över mig nu.
En stor del av det här körkortet är tillägnat dig.
Mina fina vänner som även de stöttat och uppmuntrat mig.
Och sist men inte minst min kära älskling som ALLTID har stötta mig, drivit mig framåt och inte låtit mig ge upp när allt känts som värst, du är bäst <3

Today is a good day :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis som fan ! :D
Nu blir det race så fort snön är borta ;)

Modernism sa...

GRATTIS :D visste att du skulle klara det :) <33

martina sa...

STORT grattis! det är såå skönt när man väl har tagit körkortet och det bästa är när man får det riktiga kortet - blir mer verkligen då!
snyggt jobbat :)