söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag :)
Älsklingen och jag har precis tagit en varm härlig dusch efter vår lilla sovmorgon.
Underbart helt enkelt.
Saknar dock min lilla vovve som har sovit hos mina svärföräldrar inatt.
Eftersom älskling och jag firade alla hjärtans dag igår istället.
Vi var först på vår favorit restaurang och åt en jätte god middag.
Efter det så åkte vi bort till bion och såg filmen "wolfman" som faktiskt var bättre än jag trott.
Ingen film som jag vill se fler gånger kanske men den skrämdes ordentligt på vissa ställen.
Sen så åkte vi hem och hade  det mys resten av kvällen :)


Idag så ska vi hem till älsklingens bror och familj.
Svärföräldrarna och vi ska dit på middag, så det blir säkert trevligt.
Resten av dagen är oplanerad, men nu ska jag börja göra mig iordning.
Ciao !

Inga kommentarer: