måndag 1 februari 2010

förkyld :(

Usch, idag vaknade jag förkyld.
Hade det dock lite på känn för jag var väldigt hängig igår redan.
Så idag är det att ligga i soffan med rinnande näsa, nysa så att tavlorna trillar ner, ligga i soffan, titta på tv, och spela tv-spels dag.
Blir nog inte så mycket uppdatering i bloggen.
Dock kan jag tala om att vi troligtvis blir av med vårt matsalsbord ikväll.
Det är iaf en kille som har ringt och sagt att han ska hämta det, men sen är det ju en del som säger så och aldrig dyker upp.
Knäppisar.
Men vi hoppas på att han kommer och vi blir några kronor rikare.
Iofs så ska vi lägga en del av pengarna på en extern hårddisk till mig så att vi kan rensa min dator eftersom den ska säljas.

Men nu ska jag krypa tillbaka till soffan och tv-spelet.
Funderar även på att få i mig lite mer varm choklad, väldigt bra för halsen det där.

Ciao !


Har för mig att den här bilden är från en annan dag när jag var sjuk :P

3 kommentarer:

Modernism sa...

Aw stackare, krya på dig<3
Älskar bilden xD

Älskling sa...

Alltid lika underbart fin <3 puss

Anonym sa...

Krya på dig , sorry att ja smitta ;D