tisdag 2 februari 2010

Bye bye imac

Idag så sålde vi min fina dator.
Konstigt att man kan bli så fäst vid en sak.
Men nu är det gjort iaf och vi är ett par tusen rikare :)

Jag kämpar fortfarande med min förkylning.
Har försökt att verkligen vila idag men det är svårt.
Särskilt när man ser tvätthögen som bara växer och växer.
Så lite tvätt har blivit gjord idag.

Imorgon händer det inte så mycket.
Ska väl ta det lugnt och hoppas att jag blir bättre snart.
Hatar att vara förkyld, man orkar ju ingenting.
Antagligen eftersom inget syre kommer in genom näsan eftersom man är så täppt.
Men nu ska jag mysa lite i soffan med min älskling.

Ciao !

En gammal favvis på mig och Zeke får det bli eftersom alla mina bilder ligger på vår nya externa hårddisk och jag sitter ju vid älsklings dator just nu.

2 kommentarer:

Modernism sa...

Haha naaw då var inte Zeke stor :)

Anonym sa...

Det var ett jäkla slit med din dator alltså..