tisdag 9 februari 2010

Härlig dag

Dagen har varit bra på många vis.
Körlektionen kl 14 slutade med att jag äntligen ska boka uppkörning :D
Underbart !
Så om några veckor kanske jag har mitt efterlängtade körkort.
Vi håller tummarna för det iaf ^^

Efter körlektionen så var jag hemma hos mamma och pappa en stund o pratade med lillebror otto.
Väntade på att älsklingen skulle sluta så att vi kunde åka och hälsa på morfar.
Han håller på att bli mycket svagare och det verkar som att han snart inte kommer orka mer.
Så det kändes väldigt skönt att idag kunna berätta för honom att jag snart får köra upp.
Det var en obeskrivlig känsla att se hur glad han blev, det lyste till lite av min pigga morfar i de trötta ögonen.
Kan fortfarande inte riktigt förstå att han snart inte kommer finnas här hos oss.
Men den sorgen den dagen, jag vill bara ta vara på tiden som jag har med honom nu.

När vi kom hem efter besöket hos morfar så pluggade jag lite teori.
Klarade ännu ett repetions test, så det känns bra det med.
Tror inte att det kommer bli några problem med uppskrivningen om jag bara fortsätter plugga varje dag.
Men nu ska jag och älskling hoppa in i en varm dusch och glömma världen för en stund.
Ciao !


Jag "iloveyouar" dig morfar <3

1 kommentar:

Älskling sa...

Så vacker bild, något man kan kolla tillbaka på.

Älskar dig älskling!