måndag 15 mars 2010

Promenad med Zeke i solskenet

Nu har jag precis kommit hem efter en lång och skön promenad ute på sundet med Zeke.
Det bästa med körkortet är nästan att jag och zeke kan promenera på olika ställen varje dag.
En helt underbar känsla.
Zeke har helt klart fått ett roligare liv sen jag tog körkortet ^^
Och jag med såklart.

Innan idag så var jag på ett besök hos mormor och la in bilderna från morfars begravning på hennes dator.
Var mysigt att vara där en stund och bara prata med henne.
Sedan bar det av hem till mamma och pappa eftersom dom också ville ha bilderna.
Men sen åkte jag hem ett tag innan jag nu gick ut med min lille vovve.

Nu är det dags för mig att packa lite.
Vi ska ju troligtvis flytta i slutet av veckan så det är dags att sätta fart.

Ciao !



Jag, just nu :)

Inga kommentarer: