onsdag 10 mars 2010

Godmorgon

Idag så skiner inte solen.
Men hoppas att den betämmer sig för att hoppa fram senare.
Det är ju så mycket roligare att gå ut när solen skiner.
Har annars inte så mycket planerat idag.
Blir väl mest promenader med vovven, städa lite här hemma och packa lite med kanske.
Det börjar ju nämligen dra ihop sig till att vi ska flytta nu.
Två veckor har vi kvar i den här lägenheten ungefär.
Känns konstigt men härligt :)

Ikväll får vi se om det blir friskis igen.
Gick på ett så sjukt roligt pass igår.
Tjejen som var ledare hade en del rörelser som påminde mycket mer om dans än om jympa och det gillade jag jätte mycket.
Hela passet var omväxlande så att man inte tröttnade på rörelserna och det var härlig musik till.
Men andra ord, toppen !
Och igår så gick jag ju för första gången på friskis själv.
Min älskling och jag åkte ju dit tillsammans men sen gick han till gymmet och jag till jympan.
Trodde inte att jag skulle klara att göra det själv men det gick super bra, trots att det var mycket människor.
Så är stolt över mig själv idag :)
Men nu ska jag få i mig lite frukost och komma igång med min dag !

Inga kommentarer: