måndag 1 mars 2010

Körning körning körning ^^

Japp.
Just nu så bara kör jag känns det som.
Men det är härligt :)
Har varit och handlat idag på morgonen med mamma,mormor och lillebror otto och sen körde jag ner honom till arbetsförmedlingen.
Nu är jag hemma hos mamma och pappa eftersom otto såklart ville ha skjuts hem också och då tänkte jag passa på att gå ut med zeke här på hovshaga.
Får se om jag stannar här en stund efter promenixen eller om jag åker hem med min lilla vovve.
Mamma är ju ledig idag och det är rätt skönt att ha lite sällskap.

Ikväll så blir det roligt eftersom emelie och hennes kille robin kommer hem till oss.
Dom ska hämta vår tv-bänk eller ja nu är det deras eftersom dom har köpt den av oss.
Emelie och jag tänkte passa på och baka lite så vi kan fika en stund och ha det mysigt :)

Men nu ska mamma,wilma,jag och zeke ut i slasket.
Ciao !

Inga kommentarer: