fredag 5 mars 2010

En av de värsta dagarna i mitt liv

Idag så måste jag göra något av det svåraste som jag någonsin kommer behöva göra.
Jag måste släppa taget om min älskade morfar.
För idag så ska i på hans begravning.
Jag vill inte ens veta hur alla i min familj kommer reagera.
De flesta har som jag inte riktigt fattat att han är borta och därför är det ännu jobbigare idag.

Men hur ska man kunna förstå att en person som du älskat hela ditt liv är borta ?
Hur ska man kunna acceptera att för första gången på 22 år så finns inte morfar där längre ?
Hur klarar man av gå vidare med sitt liv när en så stor del av ditt hjärta känns som det har dött ?

Nu slutar jag skriva eftersom tårarna rinner.
Sänder all min kärlek till min familj och till min älskade morfar som jag hoppas ser ner på oss.
Älskar dig morfar <3 nu och för alltid.

Inga kommentarer: