måndag 31 maj 2010

Monday night

Sådär ja, nu är måndagen snart slut.
Älsklingen och jag sitter här i soffan och kikar på norska hollywood fruar.
Känner mig lite sliten idag faktiskt.
Har haft tandvärk i några dagar nu och idag bestämde jag mig för att ringa till tandläkaren.
Fick en tid direkt och det visade sig att det var min visdomstand som börjat bråka igen.
De gav mig lite medicin, så nu hoppas jag att inflammationen i tanden försvinner.

Nu ikväll så blev det att lämna in bilen på verkstad.
Blev ju påkörd för någon månad sen så att det blev en skada på den och nu ska det bli fixat.
Dock tråkigt att vara utan vår fina saab i några dagar, men vi får låna svärfars bil så länge :)

Imorgon är jag ju helt ledig, känns jätte konstigt efter förra veckan när jag var upptagen varje dag.
Så får väl se vad jag hittar på.
Om jag har tur så kanske jag kan lura ut någon hit på en fika ^^

Men nu ska jag vila lite här i vår underbara soffa.

Ciao !

Inga kommentarer: