måndag 17 maj 2010

God morgon efter en jobbig natt

Usch, har inte alls sovit bra inatt.
Hade svårt att somna när vi gick och la oss, låg och snurrade runt i sängen.
Sedan så vaknade jag vid kl 2 på natten och hade svårt att somna om.
Min envisa lilla katt tyckte även att det var passande att skrika om att han ville ut till sin matskål.
Mitt i natten, suck.
Men nu är jag ju iaf uppe och har fått i mig lite frukost.
Den dumma förkylningen är fortfarande kvar och jag kämpar på.
Idag är det ju dags för jobb igen, funderar på att åka förbi syster en stund innan jag åker hem.
Ska ju nämligen bli barnvakt åt henne när hon ska jobba lite den här veckan + nästa vecka.
Så hon måste lära mig att byta blöja på naomi osv ^^
Haha vi får väl se hur det går :)
Ska uppdatera bloggen under tiden så ni kan läsa om hur det går :P
Om någon är intresserad av hur jag skulle klara mig som småbarns mamma.

Men nu ska jag göra mig iordning snart och pysa iväg till jobbet.
Ciao !

2 kommentarer:

Emma sa...

Hallå där, kika in och läs mitt "tipsar inlägg" :)
Kramis

Its a Passion sa...

Har en tävling i min blogg, kika in :) Kanske är något för dig :)