tisdag 4 maj 2010

Hemma igen

Åh att det kan vara så skönt att komma hem :)
Men det är klart att när man har världens bästa hund och katt att komma hem till så längtar man.
Nu är vi iaf tillbaka efter en vecka i cypern.
Det har varit en helt otrolig upplevelse, särskilt för oss i min familj som inte varit utomlands tidigare.
Veckan har varit full av roliga utflykter, solning, festande, god mat, kärlek och skratt <3
Perfekt med andra ord.
Det kommer bli många fler inlägg om det här med massor av bilder :)
Men just idag hinner jag inte eftersom jag ska åka till växjö och hälsa på bland annat syster hade jag tänkt.
Har ju inte hört av henne på en vecka nu så saknar henne.
Ska även hem till min gulleplutt emelie som jag saknat galet mycket den här veckan.
Men nu ska jag göra mig iordning och komma iväg.

Ciao !

Inga kommentarer: