onsdag 19 maj 2010

God morgon

Här sitter jag och gäspar i soffan.
Ska snart få i mig lite frukost och sen pallra mig iväg till jobbet.
Sedan ska jag hem till syster och få lite instruktioner om i morgon då jag ska passa min systerbarn.
Syster har ju nämligen fått rycka in på jobbet eftersom det saknas folk där.
Jag är lite nervös inför hur detta ska gå med blöjbyten, två hundar, en liten trotsig kille på 3 år som dessutom behöver hjälp med att gå på toa osv.
Haha, men jag får göra mitt bästa :)

Ikväll och i morgon kväll så kommer jag vara ensam här hemma.
Känns inte alls roligt, men älsklingen ska tyvärr iväg och jobba lite i danmark igen.
Det är konstigt att jag nästan saknar honom redan, eftersom jag vet att jag bara kommer få träffa honom en liten stund idag och sen ses vi inte förrän på fredag :(
Men jag får bombadera honom med söta sms istället.

Nu är det iaf dags för frukost.
Ciao !


Älskling <3

Inga kommentarer: