söndag 27 december 2009

Mycket tankar

Nu har jag inte skrivit på länge och det beror på att det är alldeles för mycket tankar och känslor som virvlar runt inne i mig just nu.
Morfar ligger fortfarande på sjukhus.
Dom har ingen aning om hur länge han kommer klara sig så varje dag är ett plus.
Har tyvärr inte kunnat hälsa på honom eftersom jag dras med en jobbig förkylning.
Eftersom han är infektionskänslig så vill han inte att jag kommer innan jag är frisk och det förstår jag.
Vill inte göra honom svagare än vad han är.
Men tänker på honom varje dag och skickar varma tankar och kärlek till honom.

Julafton var iaf jätte bra.
Fick massor av fina julklappar och mysig tid med familjen.
Det är så skönt nu när min älskling är ledig också.
Äntligen har vi tid för det där som man aldrig hinner i vardagen.
Bara njuta av varandra.

Nu tänkte jag redigera lite bilder som blivit tagna under den sista månaden.
Ciao !

Inga kommentarer: