måndag 28 december 2009

Kosta Outlet

Japp idag var jag, älskling, lillebror otto, rebekah och lillebror jesper på Kosta Outlet.
Jag var den enda som hittade något som jag ville ha.
Det blev bland annat en lång tröja som man även kan ha som klänning med leggings, ett par snygga byxor som jag köpte två av eftersom jag gillade dom så pass mycket, lite smycken och sist men inte minst lite skönhetsprodukter.

Efter att jag och älskling blivit avsläppta i furuby så var det dags för middag med älsklings familj.
Trevligt som vanligt men jag kände mig febrig (och gör fortfarande) så vi åkte hem.
Så nu är vi hemma och ska njuta av en mysig kväll tillsammans med lite film tror jag.
Vi köpte lite filmer för någon dag sedan och jag är riktigt sugen på att se "enemy at the gates" som är en av de absolut bästa filmerna jag sett :)
Passar bra när man känner sig krasslig och vill slappna av, då hjälper en bra film.



Inga kommentarer: